Rabu, 29 Desember 2010

Other version of mom's day

misschien voor alle moeders in de wereld, ik wil alleen maar zeggen, bedankt voor alles ..
er is geen een woord dat kan beschrijven hoeveel ik hou van u, is er geen een ding dat ik kan doen om te laten zien, is er geen een mogelijkheid die ik kan geven aan u,
met name het beste dat ik kan doen ...
Misschien kan ik niet een goede jongen, maar ik zal proberen om het beste dat ik kan doen, in mijn keuze ...
de keuze die ik zal proberen om die verantwoordelijk is, echt ...
ik weet niet waarom er een speciale dag ..
misschien in de islam weten we dat vrouwen vooral een moeder een hoge plaats .. dat moeten we spijt van haar meer te krijgen. . het allerbelangrijkste, in de dagen van de mama's, hebben we nieuwe geest te nemen wat we gaan doen, niet alleen in de huidige maar ook voor onze toekomst, voor onze religie, familie, kennis, land ...
Ik weet dat de kracht van iemand die niet de wereld kan veranderen, maar met onze manier van denken kan ik iemand aan de andere trigger en verander de wereld beïnvloeden ... Ik hoop dat ik kan doen ... net als

Soekarno zei, "geef me 100 mannen, dus ik kan een berg te verplaatsen, geef me 10 jongen, dus ik kan de wereld veranderen" ... gelukkige mama's dag ... wil naar huis zo veel,, maar ik moet het uit te stellen voor een tijdje .. miss u veel van mijn zus, mijn brotha die mij hebben voorbereid met zijn nieuwe tand ... LOL miss u veel,,,, mijn ouders ...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar